Председница УСПРС: Имати некакву наставу је боље него имати никакву наставу

jasna

Председница Уније синдиката просветних раднике Србије Јасна Јанковић оценила је да се настава на даљину одвија много боље на почетку, јер су наставници схватили колики треба да буде обим онога што од ученика траже као повратне задатке.„Имати некакву наставу је свакако боље него имати никакву наставу“, рекла је Јанковић.

Упитана како ће наставници оцењивати ученике ове године, Јанковић је рекла да према ономе што је слушала, а што је долазило од Министарства просвете, од наставника се тражи да децу оцењују формативно, односно да оцењују неке њихове активности.

Она је рекла да мисли да се тако не могу закључити оцене и додала да је добила информације да су док су деца ишла у школу у овом полугодишту урађени писмени задаци из математике и српског и понегде из страних језика, те да нико нема довољно оцена да може да закључи оцене.

Јасна Јанковић је рекла да су 1999. године после бомбардовања, ђаци долазили по групама у школу где су радили како би поправљали оцене са полугодишта. Како је оценила, за оне који ће наставити школовање у истом рангу – основно и средње неће бити проблема, али да су матуранти у највећем проблему.

Јанковић је рекла да не зна како ће мала матура бити изведена, јер њу треба да полаже 65.000 ученика, те да јој се у овом тренутку то чини као „научна фантастика“, али да би без матурског испита могла да буду ускраћена деца која су имала строже професоре.

Извор: Н1

Коментар

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Можете користити ове HTML ознаке и атрибуте: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>